Kamis, 26 Juni 2014

cara memakai kerudung pashmina sifon modern

cara memakai kerudung pashmina sifon modern  Si të veshin shami në kokë të vërtetë mund të përshtaten me formën e fytyrës në mënyrë që ajo mund të kalojë, pa parë tembem. Nëse ju nuk e bëni mjaft i aftë në vendbanimet, zakonisht në faqe do të duken të fryra për shkak të presionit nga krahu i djathtë dhe të majtë. Prandaj ju duhet të ketaui parë për formën tuaj të përballet në mënyrë që të jenë në përputhje me shalle që ju doni të veshin.

Nga një gamë të gjerë të formave të fytyrës një nga të cilat është një formë të rrumbullakët fytyrë. Nëse ju keni një formë të rrumbullakët fytyrë, atëherë mund të përdorni byrynxhyk pashmina hixhabin për fytyrë të rrumbullakët. Deri në veshur shalle pashmina kromi në mënyrë specifike për një fytyrë të rrumbullakët, fytyrën tuaj duken më të ngushta dhe nuk tembem.

Trendi Moslem jilbab ajo mund të rregullohen me Haute që duan të imponojnë, formë trupin, formë fytyrë, e kështu me radhë derisa të wearers vello e gjykojnë të arsyeshme dhe jo të detyruar. Këtu janë disa opsione për të veshin një pashmina shalle koke byrynxhyk që ju mund të provoni në shtëpi pa rrëmujë dhe më të lehtë.

Çfarë po prisni? Ngritur shpejt një shami dhe disa hala pentul që menjëherë të fillojë tutorial nga disa foto më sipër. Nëse ju ende i doni më shumë mësime se myslimane jilbab, atëherë ju mund ta lexoni atë në një blog http://cara-memakai-jilbab-kreasi.blogspot.com shqyrtimit nga më të fundit këshilla hixhab këshilla për të lira. Have fun!

Tidak ada komentar:

Posting Komentar