Kamis, 03 April 2014

benefits coconut milk diabetes

benefits coconut milk diabetes مزایای شیر نارگیل چیست؟ شیر نارگیل از گوشت نارگیل گرفته شده است. بوی آن ما را به یاد سواحل عجیب و غریب. شیر نارگیلکرم ، مایع غنی شده از گوشت نارگیل بالغ است. این خوش مزه است، و می افزاید: لمس خامه ای خوشمزه به بسیاری از ظروف . رنگ و طعم غنی از شیر را می توان به مقدار زیادی نفت نسبت داد.

شیر نارگیل شگفت انگیز است، زیرا هیدراته ، می تواند خامه قهوه جایگزین ، و حفظ سطح قند خون . شیر نارگیل غنی از ویتامین های C ، E، B1 ، B3، B5 و B6 و همچنین آهن، کلسیم سلنیوم ، آهن، magnessium و فسفر است.
مزایای شیر نارگیل
مزایای شیر نارگیل


شیر نارگیل بسیاری دارد استفاده می کند، که بسیاری از آنها ساخت تا سیستم ایمنی و دفاعی بدن . اجازه دهید نگاهی به برخی از مزایای شگفت انگیز از شیر نارگیل زیر کلیک کنید.

فواید شیر نارگیل

    کمک به استخوان های قوی. با 240 میلی گرم فسفر در هر فنجان ، شیر نارگیل کمک می کند تا تراکم افزایش استخوان .
    تسکین علائم آرتریت . foun سلنیوم در شیر نارگیل درد آرتروز را تسکین می دن را کاهش می دهد بپیوندید التهاب می شود.
    مبارزه با عفونت . اسید لوریک اسید چرب موجود در شیر نارگیل هنگامی که مصرف یک ترکیب ضد ویروسی و ضد باکتری به نام مونولورین تبدیل می کند.
    ضد باکتری ، ضد قارچ و ضد ویروس
    مبارزه با تبخال ، آنفولانزا و حتی HIV
    منبع بسیار خوبی از منیزیم
    کاهش کلسترول
    ایدز در از دست دادن وزن
    جلوگیری از ریزش مو

مزایای شیر نارگیل برای پوست

    موثر در درمان آفتاب آسیب دیده پوست . یک لایه نازک از شیر نارگیل خنک درخواست برای منطقه آفتاب سوختگی. چربی و روغن در این شیر کمک به کاهش قرمزی و بازگرداندن رطوبت به پوست آفتاب سوختگی.
    کمک به پوست صاف و رادیان .
    ضد پیری .
    آرایش روب .

مزایای شیر نارگیل برای مو

    تغذیه مو . درخواست برخی از شیر تازه نارگیل خانگی و ماساژ پشت به مدت سه تا پنج دقیقه . بگذارید برای 20 دقیقه و استفاده از شامپو موی خود را به طور معمول. این فولیکول های مو بست و تحریک رشد مو
    بزرگ کننده مو آلی است.

چگونه به شیر نارگیل ؟

    تراشه های نارگیل خشک
    آب تصفیه شده

همچنین انواع مختلف شیر نارگیل که شما می توانید در فروشگاه خرید وجود دارد. حالا که شما می دانید که چگونه شیر نارگیل است به دست آورد . راه های مورد علاقه خود را به استفاده از شیر نارگیل چیست؟

Tidak ada komentar:

Posting Komentar