Kamis, 27 Maret 2014

cara memakai jilbab glitter untuk pesta

cara memakai jilbab glitter untuk pesta Quan jo era un adolescent , jo era la noia que realment gaudeixen aquests temps . Tinc molts amics i és actiu a l'escola . Els meus valors són bastant satisfactoris i no es va commoure . Igual que les dones joves en general , vaig començar a prestar atenció . Estic molt orgullós de pèl negre i llis i suau com la seda . Si el vent bufa , em sento molt bonica , perquè el pèl és la corona de la dona .

Quan una escola , em veig normal , igual que els altres nens . Les escoles amb una faldilla fins al genoll , una camisa de màniga curta . Si camí amb la família , em poso camises de màniga curta , pantalons texans i altres peces de vestir informal . Per descomptat que no em va passar per la ment a portar el hijab . Semblava una llàstima que el meu bell cabell ha d'estar cobert amb una tela molt bé.

Encara que no estic vetllada , he seguit l'Agència Islàmica Dawa extracurricular Joventut ( BDIR ) . El vaig ignorar mentre es veu un altre membres BDIR tot portar el hijab , només perseguint punts . La meva escola reforça els punts que s'inclouran en l'informe com a prova de la vitalitat dels estudiants . Com més grans siguin els punts , millor. Així va començar a canvis del dia a dia que em sento en el meu cor .

Al principi jo solia venir només quan les reunions es celebren un cop per setmana . No és un esdeveniment especial per a les dones joves amb nom BDIR Keputrian , és a dir , activitats que discuteix com deu un actituds i comportaments musulmans . A partir d'aquí , sé que és obligatori per a una dona musulmana per cobrir tot el seu cos , excepte la cara i les mans . Com que no hi ha un gust estrany en el meu pit .

Normalment , solia només cal veure els meus amics i la gent gran en cas Keputrian , però per alguna raó , en aquest dia , vaig sentir que eren boniques. Com que hi ha brillantor bonic del seu interior . De sobte , el meu cor va ser mogut a semblar-se a ells . Vull ser un musulmà que estimava a Déu, obeint totes les seves ordres .

Quan vaig expressar la meva intenció dels meus amics , les seves reaccions variades . Qualsevol persona està d'acord i suport, també hi ha una dita : "Encara no lah .. no has de fer servir l'afecte tancat així ? ' Ll Treballa dur per saber .." o " Tim , encara no estàs comportament frívol de manera que voleu utilitzar el hijab , benerin primer cor vostè " , i així successivament . Hhhh .. Només puc sospirar . Ho admeto, jo no estava tranquil i afable noia , i fins i tot tendeixen a estar relaxat i fresc , però això no significa que no pugui canviar . Si més no, jo podria aprendre a ser millor , des de l'exterior i des de l'interior .

Vaig sentir el desig imparable , li dic a la mare . Una mica espantat també , perquè la meva decisió afegiria despeses familiars . Vaig haver de comprar un vestit llarg , comprar jilbab i així successivament , mentre que la meva família no estava ben apagat . Però inesperadament , els meus pares estan d'acord. Fins i tot aquells que estan disposats a prendre em escollir el meu vestit i el vel per . Fins i tot una mare disposada a vendre un anell d'or per comprar una mica de roba per a mi . "Està bé , Nduk , mare feliç per això que si vostè vol canviar per a millor " , va dir la mare quan vendre el seu anell . Quan ploro , em vaig prometre a mi mateixa ia la seva mare , m'ho guardaria aparença cortès.

Quan vaig haver de portar el vel , molts dels comentaris que han sorgit . Alguns estan contents , alguns ganyota , alguns comentaris graciosos . Tot el que vaig respondre amb un somriure . No passa res , tanco la meva corona amb una altra corona més bella . El cor se sent més còmode i segur . Honestament , al principi estava confós , tot i que encara fan servir el hijab sense regles apropiades . Però a poc a poc vaig anar aprenent , l'intercanvi de coneixements amb altres amics musulmans , això és el que m'agrada el procés .

Ara , segueixo sent fidel a utilitzar roba com ha de ser un musulmà . Tot el camí que m'agrada facilitat , fins i tot sense problemes quan sol · licito una feina. Encara puc treballar sense haver de treure la identitat com a musulmà .

Qui va dir que fer que algú tan lleig i rústic ? Encara em sento bonica , des de l'exterior i des de l'interior . Sens dubte , després d'usar el hijab , ja no descuidat com sempre . Em poso roba que automàticament suavitzen gradualment el meu comportament , el meu cor , i el meu discurs . No tingueu por de no ser " venut" o difícil d'aconseguir a un company per portar el hijab . Des que em vaig reunir amb l'home piadós , treballador bo i dur, que ara és de dos anys com a marit i pare del nostre petit nadó .

Tidak ada komentar:

Posting Komentar